Бренд Electrolux
Шведський концерн AB ELECTROLUX є найбільшим в світі виробником побутової техніки та професійного обладнання. ELECTROLUX є лідером європейського ринку побутової техніки і третім за величиною в цій області в США. Оборот компанії перевищує 14млрд. євро в рік. На даний день продукція ELECTROLUX включає в себе вбудовану і окремо стоять, техніку: духові шафи, варильні поверхні, витяжки, холодильники, морозильні ларі, винні шафи, плити, посудомийні і пральні машини, пилососи, малу побутову техніку, побутову хімію, посуд, аксесуари для приготування їжі. Компанія виробляє домашню побутову техніку, а також професійне кухонне і пральне обладнання. Весь асортимент має міжнародні сертифікати відповідності та сертифікований Ростеста. Історія компанії набирає обертів, йдучи в ногу з часом, удосконалюючи технології і втілюючи в життя сміливі ідеї.
Кліматична техніка ELECTROLUX включає широкий асортимент систем побутового та промислового кондиціонування, водонагрівальної техніки, системи опалення, зволожувачів і «мийок повітря», сушарок для рук. Вся техніка ELECTROLUX підпорядкована принципам високої якості. Інноваційність та передові технології є базисом кожної моделі техніки ELECTROLUX. Системи кондиціонування від ELECTROLUX - це багатофункціональна, надійна і стильна техніка, яка створює комфортний мікроклімат в будь-який час року. Оптимальний рівень вологості - це бадьорість і енергія у дорослих і дітей, комфортний відпочинок в будь-який час року. ELECTROLUX створює сучасні та ефективні зволожувачі повітря, які піднімають комфорт на нову висоту. Так само ELECTROLUX втілює найсміливіші рішення в області нагріву води, створені для людей, які йдуть в ногу з часом і не звикли відмовляти собі в домашньому комфорті. В асортимент входять як електричні накопичувальні і проточні моделі, так і газові колонки.
Стабільний розвиток бізнесу дозволяє ELECTROLUX стати однією з трьох кращих компаній року за версією Report Watch. Створення «Інноваційного Трикутника» ставить собі за мету налагодити тісну співпрацю в рамках Групи ELECTROLUX таких її структур як маркетинг, створення нових продуктів і дизайн. Головною складовою успіху продукції ELECTROLUX протягом десятиліть було і залишається її бездоганну якість. Все, що виробляє концерн, підпорядковане принципу, сформульованому ще на зорі його існування: різниця в ціні виробів ELECTROLUX обумовлена тільки наявністю або відсутністю додаткових функцій, але не розходженням в якості товарів. Саме цим пояснюється стабільна і заслужена популярність ELECTROLUX у споживачів.