Бренд Haier
У 2000-х Haier продовжила міжнародну експансію, в 2002 році був відкритий завод в Пакистані, в 2003 - в Йорданії. У 2004 році компанія довела свою частку в спільному підприємстві Haier-CCT Holdings Ltd. до рівня контрольного пакета, примітна ця компанія була лістингом на Гонконгській фондовій біржі (згодом перейменована в Haier Electronics Group).
До 2002 року виручка Haier в США досягла $ 200 млн (від $ 7 млрд в цілому). За даними Euromonitor на 2008 рік, Haier - другий (після Whirlpool) за величиною виробник холодильників в світі і найбільший на китайському ринку бренд побутової техніки. На світовому ринку частка Haier досягала 6,3%. Haier поставила перед собою мету досягти показника в 1 млрд і отримати частку в 10% від холодильного ринку.
Haier має заводи в п'яти африканських країнах: Туніс, Нігерія, Єгипет, Алжир і ПАР. Компанія також придбала завод в Італії. Має дистрибуцію в більшості провідних європейських роздрібних мереж як під власним брендом так і під брендом іноземних партнерів. У 2012 році компанія придбала 90% акцій виробника великої побутової техніки Fisher & Paykel. У 2013 році міжнародна інвестиційна компанія придбала 10-процентний пакет акцій Qingdao Haier.
У 2016 році Haier заплатила $ 5,4 млрд за підрозділ побутової техніки General Electric GE Appliances; оборот цього підрозділу в 2014 році склав $ 5,9 млрд, в ньому працювало 12 тисяч осіб, майже всі в США. Воно стало окремою структурою в складі групи Haier, його штаб-квартира залишилася в Луїсвіллі (Кентуккі). 22 квітня 2016 року Haier запустив завод з виробництва холодильників в Росії в місті Набережні Челни. У 2018 році була поглинена італійська компанія Candy. У 2019 основна дочірня компанія групи була перейменована в Haier Smart Home.
ІСТОРІЯ. Головою підприємства в 1984 році уряд Циндао призначило молодого асистента представника міської адміністрації, Чжана Жуйміня, відповідального за ряд міських підприємств з виробництва техніки. 26 грудня 1984 на основі заводу була створена «Холодильна компанія Циндао».
Чжан Жуймінь - засновник і беззмінний керівник компанії - сьогодні входить в рейтинг ТОП-100 найвпливовіших світових лідерів. Його дивовижний управлінський талант дозволив перетворити збитковий завод з виробництва холодильників в мегакорпорацію.
Про вимогливості і безкомпромісності цієї непересічної людини ходять легенди. Розповідають, що після того як на завод було повернуто зламаний холодильник, Жуймінь провів повну ревізію устаткування, що випускається. В результаті виявилося, що до моменту випуску несправні близько 20% холодильників. Тоді директор наказав виставити в холі заводу 76 несправних агрегатів і віддав розпорядження робочим знищити їх, в прямому сенсі слова розбивши важкими кувалдами. У той час це було сміливе рішення, адже один такий холодильник коштував близько 2 річних зарплат рядового робітника!
Чжан Жуймінь не визнавав півтонів. Він заявив, що помилки слід визнавати: «Якщо ми допустимо до продажу браковану продукцію, це призведе нас до банкрутства».
Надалі лідерські та організаторські здібності Жуйміня в повній мірі проявилися, коли була вдосконалена система організації праці на заводі.
Чжан був пристрасним шанувальником західних і японських бізнес-практик і технік управління. Ставши керівником, він швидко усвідомив, що слабкий стан контролю якості ставить під загрозу подальшу конкурентоспроможність і виживання заводу. Підприємство що ледь зводить кінці з кінцями поступово вийшло в лідери галузі. За підтримки китайського уряду завод став лідером внутрішнього ринку. З 1990 відбувається вихід Haier на міжнародний рівень. Будуються заводи по всьому світу. Haier перетворюється у великий бренд, який завойовує власну нішу спочатку в США, а потім і в більшості європейських країн. 2000-ті роки - це час побудови бренду. Haier розробляє якісно нову маркетингову політику, остаточно перетворившись з регіонального виробника в світового гіганта побутової техніки. Продукція продається під торговими марками Haier, Casarte, Leader, GE Appliances (США), Fisher & Paykel (Нова Зеландія), AQUA (Японія) і Candy (Італія).