Бренд BOSCH
У 2014 році, глобальні доходи від продажів систем опалення, технології кондиціонування повітря і систем ГВП для приватних і комерційних будівель, громадських і промислових об'єктів збільшилася на 2% (до 3,12 млн Євро). З поправкою на обмінний курс збільшення досягло 3,5% (до 3,15 млн Євро).
У BOSCH-Термотехніка хороші можливості зростання також від систематизованої технології управління енергією в будівлях. Встановлена база розміром більше 25 000 продуктів підключених до мережі означає, що BOSCH-Термотехніка має великий досвід на ринку. Користувачі можуть покластися на високі стандарти безпеки і захисту даних, розроблених BOSCH. Продажі в Великобританії, Туреччини та Росії показали позитивну динаміку в 2013 році. Помірне відновлення помітно в Іспанії, Португалії, Польщі та Чеській Республіці. BOSCH-Термотехніка змогла вирости на найбільш важливому ринку, в Німеччині. В цілому, європейський ринок стабільний і на цей ринок припадає 90% доходів BOSCH-термотехніка.
Bosch тримає лідируючі позиції в якості постачальника систем для опалення та технології кондиціонування і нагріву питної води. Те ж саме стосується місцевого виробництва систем кондиціонування повітря для комерційного і промислового використання і промислових котлів. Високі стандарти якості та професійну освіту, а також сервіс дуже високо цінується.
У 2004 році BOSCH-Термотехніка вирішила зробити Авейро центром інновацій з приготування гарячої води. З 2009 року завод, на якому в даний час працює близько 1000 співробітників, також був домом для головного офісу бізнес-одиниці «Гаряча вода». Інженери-розробники регулярно вносили, і продовжують вносити, інновації – деякі з них абсоютно революційні. Зі збільшенням важливості, інші продукти також виготовляються в Авейро – настінні газові котли з 1996 року, сонячні колектори з 2009 року і теплові насоси для нагріву води з 2011 року, проте, проточні газові водонагрівачі грають головну роль. Сьогодні проточні газові водонагрівачі з Авейро продаються в 56 країнах Європи, Північної і Південної Америки, Африки та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Це ще один дивовижний показник.